skip to Main Content
Mindfulness

Meditation & Samtaler

Fald i søvn og sov godt – i 3 trin

Online

Glæd dig til at gå i seng i aften

Her får du en guide til en dyb, helende og afspændt søvn gennem 3 udvalgte meditationer, der hver især genskaber en naturlig balance i krop, sind, hjerne og hjerte, så du får din energi tilbage.

Det er en enkel og praktisk metode, der ikke kræver ret meget af din tid, og som du let udfører, mens du ligger i din seng om aftenen – eller i en pause midt på dagen, hvis du trænger til ro og fornyet energi.

 

 

Kvinde falder i søvn på yogamåtteHvad er Fald i søvn og sov godt – i 3 trin?

De 3 trin består af tre udvalgte meditationer og bygger på en sund balance mellem spirituel visdom, moderne neuropsykologi og min erfaring med traditionel kinesisk medicin (TCM).
Online kittet i 3 trin er noget for dig, hvis:

• Du har svært ved at slappe af og falde i søvn
• Du er generet af lyde omkring dig, når du skal sove, eller når du sover
• Du sover uroligt om natten
• Du er træt, stresset og anspændt efter en lang dag
• Du har svært ved at slukke for dine tanker og få ro

Sæt en udvalgt guidet meditation på mp3 i øret, lyt til min beroligende stemme, og lad dig lede ind i en dyb afslappet tilstand, der genskaber ro og balance.


Jeg er positivt overrasket over, hvor hurtigt jeg fik slukket for mine tanker med hjernemeditationen. Jeg mærkede, hvordan kroppen blev helt tung og afslappet, mens jeg udførte den og faldt hurtigt i søvn. Jeg har skiftet lidt mellem de 3 meditationer, og det har virkeligt været godt. Din blide stemme fører mig lige ind i søvnen. Det mest fantastiske er, at jeg efter bare 2 uger med meditationerne sover bedre og er stoppet med at skære tænder om natten. Tusind tak.

Nanna Petersen

De 3 enkle trin består af:

  1. En 30 minutters sovemeditation, der er meget mere end en sovemeditation.
    Med denne rejse gennem krop, sind, hjerne og hjerte får du en dybdeafspænding og genopretter balancen – indefra og ud – og giver plads til tillid og tryghed. Lyt til min stemme, fald i søvn og sov godt.
  2.  Sluk for hjernen meditationen på 15 minutter er en kraftfuld metode til at afspænde hjernen og dermed reelt nedsætte tempoet i den bagerste del af hjernen og falde i søvn. Brug den også gerne i dagtimerne til at stresse ned og få ro for tankerne. Når du afspænder hjernen, afspænder du samtidig din krop. Du bliver garanteret helt vild med denne meditation.
  3. En lydmeditation på 15 minutter. Bliv ven med lydene omkring dig med en enkel metode, der samtidig er en effektfuld bedste afslapning af krop og sind. Gør det muligt at falde i søvn, selvom der er lyde omkring dig.

Hvorfor er der 3 forskellige?

Det er forskellige omstændigheder, der kan gøre dig urolig, og derfor forhindre dig i at afspænde krop og sind, finde ro, døse hen og falde i søvn.Det har jeg taget højde for i dette kraftfulde 3 trins kit, der (gen)skaber balance i krop og sind.

De 3 helende meditationer, fokuserer hver især på netop det, du har brug for den dag. Brug dem enkeltvis eller i kombination, som beskrevet i online kittet.

Hvad får du ud af ‘Fald i søvn og sov godt i 3 trin’:

  • Du styrker din nattesøvn og mindsker søvnløshedkvinde glad efter god søvn
  • Du dæmper stress og tankestøj
  • Du beroliger nervesystemet og dæmper hjertebanken
  • Du styrker indre ro i krop, sind, hjerne og hjerte
  • Du bliver mere afslappet og får energi

Pris:

499 kr. 

Hvor hvor hurtigt kan jeg komme i gang?

Så snart du har købt kurset, får du adgang og kan straks downloade det til din smartphone, tablet eller computer via et podcast link. Du kan også vælge at lytte direkte fra online kittet.

Fald i søvn og sov godt i 3 trin opløser helt enkelt mentale og kropslige spændinger og giver plads til at energien kan flyde frit og skabe indre balance.

Andre fortæller om Fald i søvn og sov godt i 3 trin 

Sovemeditation – Dyb afspænding af krop og sind indefra og ud:
En meget behagelig meditation, som jeg har lavet inden jeg skulle sove. Det føles skønt at “ligge ALT fra mig” og kun fokusere på Lise Lottes venlige stemme, som guider mig. Denne meditation gør, at jeg hurtigt føler mig meget afslappet, og hver gang jeg har lavet den, er jeg faldet i søvn, inden den er afsluttet og er først vågnet, når vækkeuret har ringet næste morgen.

Sluk for hjernen:
For mig har denne meditation krævet meget fokus og koncentration. Det har heldigvis den ’bivirkning’, at jeg efterfølgende bliver enormt afslappet og rolig. Det tager jeg som et tegn på, at jeg til tider har brug for at kunne nedsætte hjernens tempo for derigennem at finde ro og føle mig afslappet.
Jeg har som oftest lavet den i en pause i løbet af dagen, hvor jeg har haft tid, ro og mulighed for det.

Lydfølsom meditation:
Jeg er enormt fascineret af at meditere på lyde. Det føles dejligt at give mig tid til det, at være tilstede, at være nysgerrig, og fornemme alle de mange forskelligartede lyde, acceptere dem, men i virkeligheden også fornemme stilheden og være til stede med den.
I starten af meditationen siger du Lise Lotte, at jeg roligt kan give slip på tankerne, fordi de nok skal komme tilbage. Det gør, at jeg føler mig tryg, og kan jeg kan “give slip” og blot følge din guide til mig, hvilket gør at jeg meget hurtigt falder i søvn.

Trine Kjær

**

Det er en vej til klarhed, ro og fylde
Sluk for hjernen-meditationen er meget kraftfuld. Når hjernen er helt afspændt, kommer en rumlig fornemmelse, så hovedet føles som en integreret enhed.
’lydfølsom-meditationen’ giver et afslappende forhold til lydene omkring mig og lader dem naturligt glide i baggrunden. Jeg kunne forblive centreret og hurtigt vende tilbage til roen, selv når en traktor eller knallert drønede fordi. Jeg fik ofte en meget klar og skarp fornemmelse fremme i hovedet ved denne meditation.

Hanne Danielsen

**
Jeg har brugt sovemeditationen den sidste uges tid, og det har været skønt at glide ind i søvnen til din behagelige stemme. Det med fylde, tillid og tryghed har jeg virkelig taget med mig ind i søvnen, og det har positivt påvirket mine dage derefter. Gid du havde lavet kombinationen med tre trin meget før.

Marie Sørensen
**

Back To Top