skip to Main Content

Mindfulness - Meditation - Samtaler

Slip fri af søvnproblemer

Få din nattesøvn på skinner igen og vågn frisk som en havørn

på online kursus over 7 uger

Næste søvnkursus starter i januar 2019

Har du prøvet næsten alt mod søvnløshed?

Du sover dårligt og er kommet ind i en ond cirkel, som du ikke kan komme ud af igen. Du forestiller dig dagligt, hvordan dit liv vil se ud,  hvis du igen kunne sove dybt og godt om natten og være frisk og fokuseret gennem hele dagen.

Når du har søvnproblemer har du sandsynligvis også svært ved at få ro for tankerne i en eller anden grad. Din lunte er kort og du er udfordret med mangel på tålmodighed, humørsvingninger og bekymringer for din næste nat. Du holder dig “vågen” i løbet af dagen med kaffe og småspiser (mere end du ville ønske), fordi du føler dig træt og udkørt.

Du har søgt på nettet. Du har læst artikler om søvn. Du har måske søgt hjælp hos ”søvneksperter” og du har måske også prøvet helsekost og været hos din læge, men sover stadig ikke godt om natten. Du er begyndt at tvivle på om det vil lykkedes for dig at komme til at sove ordentligt igen.

Sådan er det for 80% af de mennesker, der opsøger mig med deres problemer med at sove. Men jeg ved af erfaring, at du kan få din nattesøvn tilbage igen.

Tag din nattesøvn alvorlig og få dit overskud tilbage

Du får min mangeårige erfaringer med at afhjælpe søvnproblemer i et lettilgængeligt online kursus over 7 uger. Du kan hjemme hos dig selv – med mig på sidelinjen – få adgang til en enkel og dokumenterede metode, og få din gode nattesøvn tilbage igen.

På online kurset får du et modul hver mandag i 7 uger med instruktioner og øvelser, som ikke kun får dig til at sove godt om natten igen, men samtidig giver dig en meningsfuld pause i løbet af dagen, der gør dig mere afslappet, fokuseret og handlekraftig. Du vil sandsynligvis efter bare 2.3 uger på kurset opleve en mærkbar forandring og ønske, at du var startet for længe siden.

Når du følger kurset, vil du efter 7 uger ikke bare have fået din nattesøvn på sporet igen. Dit stress niveau sænkes nemlig også markant og du vil føle, at du får flere timer i døgnet til rådighed, fordi du får mere energi, bliver i bedre humør og med ro i maven kan gå i seng om aftenen, slukke for hjernen og få en god nats søvn .

Jeg kan hjælpe dig ud af dine søvnproblemer – selvom du har forsøgt dig før, og har prøvet næsten alt. 

Bestil din plads på online kurset, og tag dit liv tilbage og bliv den bedste udgave af dig selv – alene og sammen med andre.

Fjerne søvnproblemer med Lise Lotte Trujillo

På Slip ud af søvnproblemer kurset får du din nattesøvn tilbage, så du

  • Vågner afslappet og udhvilet om morgenen
  • Føler dig klar og fuld af energi, når du vågner
  • Kan reducere dit stress-niveau og blive bedre til at klare pressede situationer
  • Kan slippe tanker, og få ro i hoved og krop i det øjeblik, du lægger hovedet på puden
  • Opnår balance mellem nat og dag, så du er mentalt skarp i løbet af dagen, fremfor hurtigt at blive træt i hovedet
  • Kan være den bedste udgave af dig selv

Hvad kommer vi omkring på ”Slip fri af søvnproblemer” 

Du får 7 veltilrettelagte moduler, der er lige til at gå til og som kan downloades eller streames, så du kan tage dem med på farten. Du har selvfølgelig fri adgang til alle moduler og bonusmaterialer, også efter kurset. Du kan streame og hente det hele ligeså mange gange, du vil.

Du får

  • Konkrete psykologiske og biologiske redskaber til at håndtere tankemylder nat og dag
  • Overraskende aha oplevelser gennem oldgammel østlig visdom og indsigt i det, der forhindrer dig i at sove godt
  • De 5 uundværlige livsstils tips, der optimerer din gode nattesøvn
  • De 3 mentale tips, der giver dig ro i hovedet dag og nat
  • En søvn-tjekliste, som hjælp til at holde øje med positive søvnforandringer
  • Meditationen, du skal bruge, når du ligger kl. 3 om natten og ikke kan sove
  • Meditationsmetoden, der fastholder din gode nattesøvn livet igennem og gør dig i godt humør

U!important;}”]

Derfor er søvn så vigtigt

Der er flere gode grunde til at tage din nattesøvn alvorligt.

Du er sikkert enig i, at du ikke er den bedste udgave af dig selv, når du føler dig træt og uoplagt? Det er nu ikke kun derfor søvn er vigtig. Mens du sover, arbejder både krop og hjerne på højtryk for at genopbygge, rydde op, sortere og smide væk.

Det kan godt være, at du (når du selv skal sige det), er blevet ret dygtig til at kompensere for få timers nattesøvn, og egentlig klarer det hele ok alligevel, men prisen, du betaler, er høj.

Din dybe søvn er vigtig for

  • Hvordan du styrker dit immunforsvar og helbred, så du ikke bliver unødvendig syg
  • Hvordan du kan gemme vigtig viden og information i din hjernes hukommelse, og huske det, når du skal bruge den
  • Hvordan du kan blive mere koncentreret, og undgå at blive distraheret af støj og ufrugtbare tanker
  • Hvordan du holder din krop og hjerne frisk mange år endnu, og når at opleve både dine børnebørn og oldebørn
  • Hvad du vejer og din lyst til at spise sund mad der giver energi
  • Hvordan du får et bedre humør og får mere kvalitet i dit liv, der gør dig tilfreds
  • Hvordan du kan forbedre din mentale sundhed og bedre kan holde dig fri af stress samt stress-relateret angst og depression
  • Hvordan du kan udfører opgaver helt ukompliceret og uden at lave unødvendige fejl

Du er skarpere, når du har fået din nattesøvn – og du er sandsynligvis også lidt rarere at være sammen med? Som regel er de første der mærker, at du er i søvnunderskud dine nærmeste. Det kan være svært selv at erkende, at der overhovedet er et problem.

Lidt om mig 

Mit navn er Lise Lotte Trujillo, og jeg har praktiseret helende meditation i mange år – ja, faktisk begyndte jeg helt tilbage i 1995, hvor en alvorlig kronisk sygdom tvang mig til at finde noget, der kunne hjælpe mig til at sove godt igen.

Da jeg begyndte at meditere kunne jeg mærke, at jeg blev mere afslappet og rolig, så jeg fortsatte. Jeg brugte lang tid på at finde den form, som kunne give mig fodfæste og stabilitet i min hverdag og ikke mindst har jeg taget min gode nattesøvn tilbage fra bekymringerne og frygten, som ikke længere bor permanent i mig.

Jeg ved derfor nøjagtigt, hvordan det er for dig at have søvnproblemer og jeg kender din følelse af at være magtesløs og drænet for energi og alligevel skulle præstere, hver eneste dag når du møder op på arbejde og i livet for dig selv og dine medmennesker.

Jeg har siden 2002 hjulpet mennesker med at komme igennem forskellige (livs)kriser og finde ro i det kaos, der følger når du bliver kastet ud i alvorligt kriser – der er en naturlig del af livet og desværre ofte går ud over din nattesøvn. Når jeg hjælper mennesker med at komme af med deres søvnproblemer, bruger jeg mine mangeårige professionelle erfaringer med oldgammel visdom og psykiske og fysiologiske mekanismer samt mine egne erfaringer fra dengang jeg havde alvorlige søvnproblemer.

Nu får du hele essensen af min viden og erfaringer af mig på dette let tilgængelige online kursus over 7 uger.

Bestil din plads på kurset og få din nattesøvn tilbage på sporet igen.

Praktisk info

Sådan foregår Slip fri af søvnproblemer online kurset 

Hele kurset ligger på en online platform, som du får adgang til, så snart du er tilmeldt. Kurset består af mp3-lydfiler og pdf´er – alt sammen til streaming eller offline download, så du kan tage det med dig overalt, enten på din computer, din smartphone eller tablet. Metoderne er enkle at gå til. Har du spørgsmål undervejs, er jeg klar til at hjælpe dig.

Modulerne bliver frigivet med en uges mellemrum (kl. 10 om formiddagen), og ligger klar til dig, når du har tiden. Det betyder, at du ikke er afhængig af at skulle møde op på et bestemt tidspunkt, et bestemt sted hver uge, men at du kan tage kurset lige når du ønsker det.  Du kan frit tage kurset så mange gange, du vil.

Hvert modul varer 40-45 minutter. Herudover skal du dagligt afsætte 30 minutter af til meditation.

Modul 1:

Byg fundamentet til mere markant mental og fysisk afslapning, der giver balance i nervesystemet, krop og hjerne. Grundstenene til den gode nærende nattesøvn og nærende søvnkvalitet livet igennem.

Modul 2:

Begynd at fodre din hjerne med gode tanker, taknemmelighed for dig selv og dine medmennesker – og få ro på relationerne i dit liv. Det giver ro til din nattesøvn.

Modul 3:

Undgå de klassiske forhindringer, i meditation – og i dit liv, som står i vejen for den gode nattesøvn og hindrer dig i at afvikle dårlige vaner. Du tager et skridt mod en bedre hverdag.

Modul 4:

Sådan har stress indflydelse på din hverdag og din nattesøvn. Lær at tackle stress, inden stress tager et fast greb i dig. Det er almindeligt, at du ikke mærker din egen stress.

dig i at afvikle dårlige vaner. Du tager et skridt mod en bedre hverdag.

Modul 5:

Sådan får du styr på dine tanker, så de ikke stresser eller bekymrer dig og holder dig vågen om natten. Kort sagt, få ro og stilhed i hovedet.

Modul 6:

Få flere sanseglæder – stimuler din sanser og få mere nydelse ind i alle afkroge i dit liv. Det giver ro til at sove trygt om natten.

Modul 7:

Få mere nærvær i din hverdag. Fortsæt den gode retning og hold fast i den gode nærende nattesøvn, så du ikke falder tilbage i de gamle vaner, der stjæler dit gode sovehjerte.

OBS! Jeg forbeholder mig ret til at ændre i rækkefølgen på modulerne, hvis det er til fordel for dig og din nattesøvn.

Hvornår starter kurset?

Kurset starter op mandag d. 1. oktober 2018.

Herefter frigives et modul på mandage den 8. oktober, den 15. oktober, den 22. oktober, den 29. oktober, den 5. november og den 12. november 2018.

100% tilfredshed

Jeg har allerede hjulpet mere end hundrede mennesker  af med deres søvnproblemer og ved, at mit kursus virker og får dig til at sove godt igen.

Derfor tilbyder jeg dig 100% tilfredshedsgaranti, og garantien gælder helt op til 4 uger efter kurset er slut.

Garantien kræver selvfølgelig, at du følger og gennemfører hele kurset, og at du har arbejdet med principperne, øvelserne og meditationerne som beskrevet på kurset. Hvis det overhovedet ikke får dig til at sove bedre, skal du bare sende dine arbejdsark til mig og besvare nogle spørgsmål og sende dem til mig, og du får pengene tilbage.

Tilmeldingsfrist

Sidste frist for tilmelding er søndag den 30. september kl. 23.59. 

Hvad koster kurset?

Slip fri af søvnproblemer

1497 kr.

Betal i rater – det koster ikke ekstra!

375 kr. i 4 rater

749 kr. 2 rater

Klik på knappen og vælg din pris:

Ja, tak – giv mig min nattesøvn tilbage nu

Hvem er kurset for – og hvad skal du være opmærksom på?
På kurset får du enkle, dokumenterede metoder, der virker – men, det er ikke et “quick-fix”, der virker på få dage. Det kræver en indsats af dig i de 7 uger, som kurset varer.

OBS! Har du ubehandlede psykiske problemer er kurset ikke det rigtige for dig.

Du mediterer på eget ansvar, så spørg eventuelt din læge, hvis du er i tvivl. Du er også velkommen til at kontakte mig. Ring til mig på tlf. 6070 9074 eller skriv til mig her: mail@liselottetrujillo.dk.

Andre kursister siger

Andre har spurgt om

Ja, på Slip ud af søvnproblemer vil du kunne reducere dit stress niveau, samtidig med at du bliver bedre i stand til at slippe dine tanker og finde ro til at få en god nats søvn.

Ja, gennem meditationsmetoden og de andre redskaber du får undervejs, vil du få reduceret bekymringstilstanden, og blive mindre bekymret, samtidig med at du får sovet bedre om natten. På den måde kan du bedre få overblik og overskud til at være der for dem, når de har brug for det – uden at det går ud over din livskvalitet.

Når vi har pårørende der er alvorligt syge, er det mindst lige så hårdt for den pårørende som for den, der er syg – selvom dette ofte er underkendt. Mange  er ikke gode til at tage tid til sig selv, og føler sig egoistiske, når de gør det. Men du vil netop kunne være der bedre for din syge mand, hvis du også sørger for at få din gode nattesøvn, så du har overskud til det.

Det er almindeligt, at dit søvnbehov falder med alderen. Hvis du føler dig frisk om morgenen, og i øvrigt er klar i hovedet i løbet af dagen, er det ikke sikkert, at du har et problem.

Jeg har ofte oplevet, at mange alligevel er stressede i løbet af dagen og ikke opdager det, og efter noget tid begynder de at vågne alt for tidligt om morgenen. Det bliver så en vane.

Det, der ofte afslører, at de får for lidt søvn eller hvile er, at koncentrationsevnen svækkes, de får lyst til at trække sig fra sociale aktiviteter, fordi de har brug for mentalt at slappe mere af, og de er mere stemnings- og lyd-følsomme.

Hvis det er sådan du har det, tror jeg bestemt du vil få glæde af søvnkurset, der kan give dig din naturlige nattesøvn tilbage.

Alle de kværnende tanker, der er en del af det at være stresset, bliver endnu mere tydelige, når vi bliver stille om aftnen og ligger i sengen og skal sove. Oveni kommer så, at det for de fleste ret stressende ikke at kunne falde i søvn, når der er ekstra behov for hvile og restitution efter en lang stresset periode. 

På online kurset får du både hjælp til dine søvnproblemer og din stress. Men du får også en metode, der fremover reducerer forekomsten af stress-tilbagefald. Med andre ord: ja, kurset kan hjælpe dig, også selvom du er nede med stress lige nu.

Hvis din læge er ind over din depression og der er styr på den, kan du sagtens være med på kurset og få glæde af det. Det er selvfølgelig vigtigt for dig, at du får vendt din nattesøvn og får et godt liv igen.

Kurset har også en god effekt på depression, selvom kurset har fokus på at få løst søvnproblemer.

Hvis din læge siger, at dit hjerte er sundt og rask, så lyder det som om det er stress-symptomer du har. Det er ret almindeligt efter en stresset dag eller periode, at hjertet hamrer, selvom kroppen og nervesystemet begynder at slappe af. Og det sker jo, når du falder i søvn og har sovet nogle timer.

Det kan naturligvis også være bekymringer, specifikke problemer eller andet, der kan stresse dig. Hvis det er det, får du på kurset nogle redskaber til at håndtere det og få det løst. Derfor kunne kurset godt være noget for dig.

Mit forslag til dig er, at du ringer til mig. Så kan jeg bedre vurdere, om jeg kan gøre noget for dig. Det afhænger af hvordan din situation er lige nu, og det afhænger også af, hvad du tidligere har prøvet.

Slip fri af søvnproblemer bygger på en metode, hvor man lærer at give slip. Det er det, der er forudsætningen for at man kan falde i søvn. Kan du ikke give slip, kan du ikke falde i søvn, det er meget enkelt. At lære at turde give slip får du lært på kurset, mest gennem en særlig meditationsmetode og psykologisk og biologisk viden og redskaber.

I introduktionen anbefaler jeg, at man bør gå i seng og stå op på samme tid, men det er en generel anbefaling, og der er jo mange der ikke kan på grund af arbejde, livsstil, små børn osv. Så det er ikke en forudsætning for kurset.

Jeg har tidligere haft sygeplejersker, radiologer, socialarbejdere, fysioterapeuter mv. der er i lignende situation som du, og de har haft stor gavn af kurset.

Ring bare til mig, så kan vi sammen finde ud af, hvordan du får mest glæde af kurset.

Back To Top