skip to Main Content

Har du spørgsmål til brevkassen ?

Ønsker du at stille et spørgsmål og få et svar i brevkassen om mindfulness og meditation?

Sidder du med et spørgsmål til mindfulness meditation lærer Lise Lotte Trujillo, så er du mere end velkommen til at skrive til brevkassen om mindfulness og meditation her på liselottetrujillo.dk

Sådan stiller du et spørgsmål til mindfulness og meditationsbrevkassen

Skriv og stil dit spørgsmål ved at gå længere ned på siden her og find kommentarfeltet. Her skriver du navn + email.

Det må gerne være et “Anonymt brevkasse navn” du finder på, du behøver altså ikke skrive dit rigtige navn. Din emailadresse skal dog være korrekt. Og bare rolig. Det er KUN mig, der kan se din emailadresse. Derefter stiller du dit brevkasse spørgsmål i kommentarfeltet.

Der er IKKE garanti for, at dit brevkasse spørgsmål bliver besvaret, da jeg får flere spørgsmål hver uge, men jeg gør mit bedste for at besvare alle henvendelser.

Du kan hele tiden følge med her Følg med i brevkassen og se, om netop dit spørgsmål er blevet besvaret.

Jeg glæder mig til at besvare dit brevkassespørgsmål og hjælpe dig videre i din færden gennem mindfulness og meditation.

Ønsker du hjælp NU – Så læs mine artikler her – og hent mine GRATIS meditation her.

Kærligst,
Lise Lotte 

This Post Has 8 Comments
  1. Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet, men der er forvirrende mange informationer på din side, så jeg er ikke klar ove,r om jeg nu også har tilmeldt mig søndagsmeditationen hver søndag? Det håber jeg, at jeg har – og hvad skal jeg så foretage mig for at deltage?

    mvh. C

    1. Kære C

      jeg arbejder løbende på at gøre min hjemmeside så overskuelig som mulig, og er der noget information du ikke finder tilstrækkeligt, kan du altid skrive. Søndags meditationen finder du under “Sangha – online fællesmeditation” i menuen “gratis”.

      glæder mig til at møde dig online 🙂

  2. Hej hej.
    Kan man bruge mindfullnes til at “Finde sig selv”, som det så smukt hedder på psykolog sprog?
    Min kæreste har valgt at gøre det forbi for en stund for at finde sig selv, og så tænkte jeg på om jeg skulle foreslå mindfullnes til hende.

  3. Hej Lise Lotte
    Jeg er blot glad for at ha stiftet bekendtskab med din meditationsmetode som jeg er bekendt med dels gennem En psykolog der anbefales bogen af Jon Kabat Zinn og et kursus hos Camilla
    Det er min søn der har sendt materialet.jeg blev glad da han fortalte at han tog et forløb
    Hos dig.
    Mvh
    Birgit

  4. Hej Lise Lotte,
    Jeg er interesseret i at tage dit online kursus, men da jeg har tinnitus, er jeg bekymret for, om jeg er i stand til at holde stilheden ud eller om det vil stresse mig yderligere, så jeg ikke får det forventede udbytte. Har du erfaringer med dette eller gode råd?

    1. Kære Mette

      Og tak for, at du stiller et spørgsmål, som mange kan have glæde af.

      Mindfulness er et redskab til at kunne håndtere de udfordringer vi hver i sær har – store som små – så mindfulness kan netop hjælpe dig til bedre at være med din tinitus.

      Mange mennesker med tinitus oplever desuden ofte en forværring, når de er stressede eller føler sig pressede, og her kan mindfulness også hjælpe, fordi mindfulness reducere stress generelt – og kan derved for nogles vedkommende stabilisere tinitus bedre.

      Når vi har for eksempel en sygdom eller tinitus, kan vi helt naturligt komme til at fordømme det. Det er desværre ikke så hensigtsmæssigt, da fordømmelsen i sig selv ligesom tilfører mere lidelse oveni det vi har i forvejen. For når vi fordømmer noget, kan det for eksempel være at man bliver ked af det, irriteret eller måske synes det er uretfærdigt. Her kan mindfulness hjælpe os til at være med det der nu end er, og med større omsorg for os selv, blive mere glade og tilfredse –trods tinitus, sygdom osv.

      Det bedste råd jeg kan give dig, er at du vender den fulde opmærksomhed mod din tinitus, når der er stilhed, eller hvis den i det hele taget tager dit fokus. Lyt til den som en lyd og læg mærke til dens natur, som for eksempel er den stabil, ændre den sig, bliver den højere eller lavere osv. Her er det vigtigt at være nysgerrig på lyden på en venlig og omsorgsfuld måde – uden at stemple den som god eller dårlig.

      Gennem mindfulness træning vil du efterhånden blive mere koncentreret og du kan stille og roligt lade din tinitus træde lidt i baggrunden, så den ikke kommer til at fylde så meget for dig.

      Du kan eventuelt vælge mit online kursus “Giv slip på den indre dommer – 4 trin til mere ro og livsglæde”, hvor der er masser af mulighed for at stille spørgsmål samt at få personlig sparring.

      Du kan læse om det her Giv slip på den indre dommer – 4 trin til mere ro og livsglæde

      Håber du får stor glæde af mindfulness 🙂

      Kærligst
      Lise Lotte

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Få mere ro på og mere overskud nu!
Close
.

Få mere ro på og mere overskud nu! Download 3 mindfulness meditationer gratis – med instruktioner og gode tip.

Dit navn
Din email
Back To Top