skip to Main Content

Brug Gratis meditation på fartenGratis meditation

Vil du lære at meditere? Vil du have mere nærvær og mental ro i din hverdag? Så download den gratis meditation herunder.

Sådan bruger du den gratis guidede meditation

Den bedste virkning får du ved at meditere lidt hver dag. Meditation er godt for din sundhed, så planlæg for eksempel et fast tidspunkt for meditationen.

Sæt dig et roligt sted, hvor du ikke bliver forstyrret i den tid meditationen varer. Se om du kan forholde dig nysgerrig, åben og venlig igennem meditationen. Meditation vil opleves forskelligt fra dag til dag, så meditationen bliver hver dag en ny oplevelse.

Når meditationen er færdig, kan det være godt at blive siddende et øjeblik i stilhed: Meditation hjælper dig til at sætte tempoet lidt ned, så du kan komme videre til dit næste gøremål med ro i sjælen.

Faldgruber i meditation

Der er flere klassiske faldgruber i meditation, som er vigtige at kende. Her er nogle:

  1. Du falder i søvn. Mange fortæller, at de falder i søvn under en meditation. Det er faktisk ikke meningen med meditation. Intentionen er at sidde mentalt vågen med en afslappet krop og det tager tid at lære.
  2. Resultatet udebliver. Hvis du normalt er meget resultatorienteret, så se om du kan give slip på det, når du mediterer. Det vil nemlig hjælpe dig. Prøv at lave en aftale med dig selv om at meditere hver dag over fx en 4 ugers periode. Derefter kan du mærke om du har fået en virkning af din indsats.
  3. Vurdering af din meditation. Mange har en tendens til at holde op med at meditere, når de fx ikke kan koncentrerer sig, og de stempler meditationen som en dårlig meditation. Men der findes principielt kun gode meditationer, fordi meningen med meditationen er at observere og undersøge hvad der sker samt hvordan du har det.

kvinde lytter til gratis meditation

Den gratis guidede meditation giver en god fornemmelse af hvad meditation er og bruger du den i din hverdag vil du opnå en god virkning.

Vil du lære endnu mere om mindfulness, så tilmeld dig et forløb, hvor du bliver støttet, motiveret og inspireret. Læs mere her:

8-ugers forløb i Aarhus (Lystrup)

5-ugers forløb Online

Er du ny inden for meditation, kan du med fordel læse meditation for begyndere.
—————————————

Gratis meditation

En meditation, som styrker din sundhed.

Få en GRATIS 10 minutter lang åndedræts-meditation + et GRATIS 60 minutter langt webinar om hvad mindfulness meditation er.

Som ekstra bonus, får du 2 ekstra meditationer med gratis samt instruktioner og gode tip. De udgør tilsammen et effektivt program og du kan tage dem med dig overalt.

 

Hent din GRATIS meditation + 2 bonus meditationer og et mindfulness webinar her.

(Du tilmelder dig samtidigt mit nyhedsbrev, hvor du jævnligt får nye gratis meditationer, spændende informative indlæg og gode tilbud. Du kan altid afmelde dig igen).[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Få mere ro på og mere overskud nu!
Close
.

Få mere ro på og mere overskud nu! Download 3 mindfulness meditationer gratis – med instruktioner og gode tip.

Dit navn
Din email
Back To Top